2 kere oldu bizde de bugün. Tüm gün ateşliydi de. Salgın felan var sanıırm anlamadım bende. Ameliyat vs oldu çok yeni. Korkuyor hastaneden götürmemek için direniyorum valla. Duş aldırdım şurup verdim.ılık suyla siliyorum vücüdunu arada. Geçiyor bakalım sabaha geçer inşallah