annelinkoo çok şükür Rabbim seneler sonra kızımı bağışladı bana.bir bebeği kaybetmek üstelik bunun benim hasta vücudum yüzünden olduğunu ogrenmek benim için hem üzücü hemde korkutucu oldu.oglumda hiçbir problem yaşamadan dünyaya getirdim.3 ay kanamayla geçen bir süre oğlumu dogurdugum hastaneye bir evlat bırakıp karnım boş çıkmak çok ağırdı.meger pıhtılaşma bozuklugum varmış hem de vücudum folik asit emmiyormus.3 senem göz yaşı içinde bir daha anne olamayacakmiyim düşüncesiyle geçti 3 sene sonra cesaret ettim bu kezde iç kanama geçirdim kızımın plesantasi ayrıldı trafik kazası geçirdim herseye ragmen ben kızımdan kızım benden umudu kesmedi 300igne 5 serum avuclarca ilaç doğuma kadar yatak istirahati derken 37ye kadar tuttuk kızımı 37de kontrole diye gidip doğurup çıktım hastaneden.simdi 16 aylık oldu bile Rabbimin en güzel mucizesi.