Kızım sabahtan beri ateşli. Ilık duş aldırdım kompres mi ne diyolar ondan yaptım calpol verdim düştü.. Akşama doğru tekrar çıktı. Çok uykum var dedi şurubunu verdim uyudu şimdi. Gündüz 2 saat uyumasına rağmen. Zaten çok halsizdi tüm gün böyle geçti. Bayramda çok insanla yan yana gelindi çocuk vs. Benim kız kendini sakınmaz çok sarılır herkese. Ondam dolayı mı birinden felan mı geçti acaba ya. Sırf bu yüzden akraba görmek istemiyorum. Ve salı günü işe başlıycam. Bu üç oldu. Tam ben işe başlıyacağım zaman ateşleniyor allahım ya