Biroglanannesi 13 aylık hiç ekran göstermedim (görüntülü konuşma dışında tabi), telefonu falan da saklamadım asla görüp almak istediğinde hayır o annenin, o babanın diye diye öğrettim şimdi nerde görse alıp getirip bana verir al diye, hayır mükemmel anneyim diye demiyorum bunu isteyen izletir istemeyen izletmez bu kimseyi kötü anne yapmaz ama bence bi bebeğin ekean ihtiyacı yok yani nolursa olsun sakinleştirmek için akla tv tablet telefon gelmemeli yani bilemiyorum bu bi sakinleştirme yöntemi olmamalı, heleki de 5 aylık bi bebek için. En kötüsü de izletip sonra vicdan yapmak, ya izletmeyin ya da izletip teselli aramayın. Ayrıca tek sorun otizmi tetiklemesi değil, konuşmasını geciktirir, gözlerine zarar verir, asosyalleştirir ve s.