denizdalgasi1 geçen hafta korona olduk büyük kızım 33 aylık ilk gün viral enfeksiyon dediği için kayınvalidem demişti gece benimle kalırsa kalsın yarın alırsınız sende toparlamış olursun demişti ertesi gün korona olduğumuz için kayınvalidemde kalsın ona bulaşmasın dedik eşimin küçük bebeğimin ateşi çıktı o gün ama nasıl kuduruyorum evde büyük kızımı o kadar çok özledim ki nasıl çaresiziz görümcem video atmış bir ağladım yüreğim koptu sanki hepi topu 2 gece kayınvalidemde kaldı oda ateşlendi korona oldu eve getirdik bana canım annem seni çok seviyorum diye bir sarılıyor saçlarımı öpüyor ay hala düşününce içim bi hoş oluyor ben zaten 2. hamileliğimide bu yüzden bunalımda geçirdim sezeryan olduğum gece büyük kızımı nasıl bırakıcam diye kendimi yedim 9 ay boyunca bırakana kafa tatiline çıkana saygım sonsuz bence bir anne içinde en büyük ihtiyaç çünkü bir anne mutluysa etrafına ışık saçar diye düşünüyorum yapabilirseniz ne mutlu size