Benim bebeğimde mamayla besleniyo ve doğduğundan beri kabızlıkla uğraşıyorum 👀 probiyotik damla, gaz damlası hepsini kullanıyorum en son bebek cerrahına götürdük duphalac şurup verdi günde 2 çay kaşığı veriyorum çok sancı yapıyo ama her gün kaka yaptırıyo bir kere vermesem hemen kabız oluyo nasıl olucak bilmiyorum