Hilal096 Merhaba anneler normalde bende küçük yuvarlak yağ bezeleri vardı Dr normal dedi bir şey yok dedi bir kac Dr daha gitmistim yıllardır bu şekilde 2 gündür bir şişlik oluştu fındık kadar var o şişlik ve ağrıyor acaba iltihapmidir ne olabilir
GlyAtlas Hilal096 kıl koku inteapı olabılır camasırdanda olabılır korkulcak bısey yokdur genelde ama fusidin krem arasdırın sürün ınecekdir
aselannesi33 Hilal096 bende yaşadım bu durumu gece yatmadan önce lokum koy sabah kalkınca onu çıkar sonra kara merhem var onu alıp sür onu patlatıp iltihabı söküyor bende çok kötüydüm ilk başta üşütme falan sandım Dr gittiğimde ameliyat dedi olmayınca böyle bi şey öğrenip uyguladım çok iyiyim şuan
Doga0812 Gul-42 TSK ederim ya eşim diyor kalk acile gidelim dedim kusura bakma hiç gidemem 😀 hastahane görmek istemiyorum artık
Doga0812 Gul-42 internetten baktığımda bir tık büyük olması gerekiyormuş onu boşaltmalari için çok küçükken bosaltinca tekrarliyormus şuan fındık kadar bekleyeceğim büyüsün inşallah büyümeden kendisi patlar
Gul-42 Doga0812 evet cnım yanı ben once normal sıvılce cıban sandım sonra baya buyudu sekıl bozuklugu oldu once kadım doguma gıttım tabı o zaman evlı degılım kadın dogum genel cerrahı ve estetık bakcak dedı oraya gıttım burayı almam lazım dedı 8 dikiş atılmıştı yanı