Buuusraaacmn Merhaba arkadaşlar sağdığınız sütleri nasıl saklıyorsunuz yada ne sıklıkla bebeklerine veriyosunuz
hemsirebianneee Buuusraaacmn hemen kullanacaklarımı buzdolabınım alt rafında saklıyprum. 3 gün kalabiliyor orda. Uzun süreli kalacakları buzlukta muhafaza ediyorum. Benmari eritip veriyorum sonradan
Buuusraaacmn hemsirebianneee buzluğun alt tarafından çıkartığınız nasıl veriyorsunuz peki ısıtıp mı yoks aoda sıcaklagında mı bekletip veriyosunuz
hemsirebianneee Buuusraaacmn onuda sıcak suya oturtup ılıtıp veriyorum. Çünkü 3 satten fazla dışarda kalamaz. Oda ısısına gelmesi uzun sürebiliyor bazen çok sıcak bir şehirde yaşamıyorum. Hemde zamanda kayıp oluyor zaten
Buuusraaacmn hemsirebianneee teşekkür ederim ilk defa sağıcamda 4 aylık bebeğim bugun kadar sağmamıştım