Ftmev 15 aylık benimki de. dün gece ateşlendi. 38.5 u gördük, sabah ılık suya soktum. Biraz işe yaradı. Calpol veriyorum ama kafa sıcacık yine de. Kollar, bacaklar serin ama kafası yanıyor. Hiç keyfi yok, sadece mama içiyor. Öyle yatıp bakıyor etrafa. Korkuttu sıpa.