Selam arkadaşlar öncelikle hepinize.Oğlum 23 aylık oldu,temmuz 28 de inşallah 2 yaşını doldurmuş olucak.Ben bebeğimle konuşuyorum felan sürekli ama bebeğim sanki konuşamıyor.Evet anne baba,elma bu tarz şeyler söylüyor ama cümle kuramıyor.Aslında hiç kıyaslama yapmam ama bazı yaşıtları konuşabiliyor.Bu normal mi acaba?Doktora götürmeli miyim?