Ceyhununannesi 14 aylık hiç bir şey yemiyo sadece emiyo 3 kaşık zar zor çorba içirebildim bugün neler yapabilirim fikir verin bana 😣hastaneye götürsemmi bilemedim ki herşeye aglıyo vuruyor düzelir mi zamanla zeytin meyve dışında herşeye itiraz ediyor
Giz3w Ceyhununannesi belki disi cikiyordur yada baska bi rahatsizligi olabilir benim bebegimde cok uzun zamandir istahsizdi agzini acmiyordu rutin bi kontrolde kulak enfeksiyonu oldugunu gorendik ates flnda yoktu antibiyotik kullandik sonra agzini acmaya basladi agrisi varmis meger 🥲Kesif zamanlarindada olabiliyor yurume merak vs yada evde sıkılıp yemeyebiliyorlar ortam degistirin uykusunu aldigindan ac oldugundan emin olun nacizane tavsiyelerim umarim en kisa surede duzelir canınızı sıkmayin❤