Maalesef dün aynı sorunu yaşadım aslında sık sık yaşıyorum 2 gün iyi geliyorsa bir gün hep mama veriyorum çok üzücü ve stres yapan bir durum sık sık yiyip bebiş uyuduktan sonra hemen uyumak çözüm aslında ama bazen olmuyo maalesef. Dereotu maydanoz iyi süt yapıyo kuru dut haşlayıp içebilirsiniz çok iyi geliyo hem bebekteki gazında alıyo. Geceleri aç kalmamaya özen göster birinin sana hemen sandviç yapıp sen emzirirken ağzına tıkıştırması lazım başka türlü olmuyo çünkü 🤭 suyu çok tüketceksin ama bunlara rağmen benim yinede az geliyo birazda psikolojik benim doğum çok zor geçti birde aile içi problemlerim hala devam etmekte Allah yardım eder 🌼