Merhaba. Bebeğim prematüre doğdu 1 ay yoğun bakımda kaldı. Dolayısıyla geldiğinde onun üzerine titredik hep istediği gibi uyuttuk. Kucağımızda çok güzel uyur, eskiden yatağına koyardık ve uykusuna devam ederdi. Bütün gece 1 veya 2 kere kalkardı. Şimdi 7 aylık olmak üzereyiz bebeğimi yatağa koyamıyoruz. Bütün gece üzerimizde uyuyor, bizde eşimle uyku falan kalmadı. Geçici bir dönem midir? Ne yapmamız lazım çaresiz kaldık.