Yorumlarda tadı hiç farketmiyo tatlıların demişler ama ben yaptım bana aşırı keskin geldi. Boğzımda acı acı kaldı. Sanki glikoz şurubuyla yapılan tatlılar gibi bence. Fazla koyduğumdan mı neden acaba anlamadım. Şeker koymak yerine bunu koymak iyi mi bilemedim. Ne düşünüyorsunuz kullanıyor musunuz?