Merhaba kizlar bebeğim henüz 28 günlük mama yerken bazen ikiniyor aynı zamanda biberonu bırakmıyor böyle bisey yaşayan varmi herzaman olmuyor başta gayet güzel içiyor sonradan başlıyo ikinmaya gazını çıkarıyorum tekrar deniyorum aynısı oluyo anlayamadım yardımcı olursanız sevinirim