Gmznr2909 ilkbeybiannesi bende ilk böyle çok uyumaya başladığın da endiselendim annem dedi o zaman kızım bebekler arada uyku dönemine girer diye arada oluyor bazı günler daha çok uyuyorlar
seerenad Uyku halinde bir huysuzluğu yoksa normal olma ihtimali yüksek ama yinede doktora göstermekten zarar gelmez
1289 ilkbeybiannesi Bebeğim sarılık olmuştu iki haftalıkken o yüzden söyledim . O zaman da sürekli uyuyordu beslenmesini engelliyordu .
Ulubilge ilkbeybiannesi çok normal canım ara ara öyle dönemleri pluyor sakın su gln verme dadını cıkar bendecok endişelnmiştiö ilk 😊😊 sonra yine uyumuyor