Mervekkec Kimi duysam virüs bayramın 3.günü misafirliğe gittik ilk kez maskemi çıkardım ve çocuğu sevdim kucağıma aldım az önce duydum çocuk covid olmuş umarım bize bulaşmamıştır. Herkes pek rahat anlamıyorum gerçekten
Lidya-t Maskenin koruduğunu düşünmüyorum . Eve kapanmayı da düşünmüyorum bununla yaşamaya alışacağız illaki herkes geçirecek kaçış yok .Geçirdik de aşıları olduk yapacak başka bir şey yok
Mervekkec Lidya-t herkes geçircek ama ağır atlatanlar var atlatamayanlar var dediğim çocuk ağır su an hastaneye almışlar zor yanı dikkat gerektiriyor