Prenslerinprensesi valla ben şuan 25 yqsindayim en son 9 yaşımda Ankara Dışkapı çocuk hastanesine girmiştim sevkle. O zamanlar en iyisi Ankara ydi suani bilemem ama üniversite hastanelerinde proflar doçentler özel olarak yani parayla bakıyorlqr, öğrenciye değil de para verip hocaya gitmenizi oneririm