sb- ben de darbe almamışım ama doktorrlar öyle söylemiş 40 kere sormuşlar benim 2 yaşında başlamış 9 yaşına kadar, ergenliğe kadar geçerse ömür boyu geçiyor Erge lige kadar geçmezse ömür boyu kalıyormuş benim ergenlikten önce geçti şükür. Yurtdışından ilaç getiriyorlardı onu kullanıyordum ilkokulda çok sıkıntı çektim ilaçlar uyuşturucu tarzı nöbet geçirmemek için veriyorlar çok unutkanlık yapıyor ben Ankara’da tedavi gördüm 6 ayda bir şevk alıp giderdik bu arada şevkle giderseniz yol parasını bile devlet karşılıyor eşiniz drvlet isindeyde. Uzun ve zor bir yol Allah yardımcıniz olsun ama olumsuz düşünmeyin siz Allah’a dua edin benim zekamda bı sıkıntı kalmadı şükür hatta öğretmen oldum ama çok sıkı takip edin, zaten hemen koymazlar o teşhisi defalarca uykuda eeg yapılıyor siz olabildiğince nöbet geçirmemesine dikkat edin ateşi olmasın ağlamasın, ağlayınca çok nöbet gecirir