Merhaba, oğlum 5,5 aylık doğduğundan beri uyku sorunu zaten var ayakta sallayarak uyuyor. Arabada vs dahi uyumuyor. Şimdi artık uykusu geldiği halde ne yapsamda 1- 1,5 saat ugrastıktan sonra zorla uyutabiliyorum. Ayağımdan indirdiğim an yine uyanıyor, hala kollarını kundaklıyorum cunku kolları ile kendini uyandırıyor. 5.5 aydır bu uyku sıkıntısından çektiğimiz kadar hiç bişeyden çekmedk biyere gidemiyorum uykusu gelince yolda asla uyumuyor. Aynı durumu yaşayıp çözüm bulan varmı? Veya deneyimli anneler uyku yöntemlerini benımlede paylaşabilir mi