NunuDudu Gulra 2 kızımın da böyleydi hatta hafif yamukluk vardı. Kafa yapısı eşime çekmiş düzeldi şimdi biri 6.5 biri 2.5 yaşında. Bende çok korkmuştum doktora gitmiştim hemen farkedince normal demişti.
bbmoms Gulra fotoğraf tan çok anlayamadım açıkçası ama maşallah öncelikle bebeğinize normal doğum mu acaba öyle olup deformasyonel olup duzelen duydum
Nurdanderin İçinizin rahat etmesi için bir doktora danışın bence. Maşallah gözleri çok güzelmiş allahım esirgesin 🧿
Afrababy Gulra var var benim kızımında aynı böyleydi suan cok güzel bi kafası var yerine oturdu 6 buçuk aylık
L-P Afrababy bir şey yaptınız mı düzelmesi için? Ben sağ ve sol olarak yatırdım sırasıyla, arkası düzleşmesin diye, ama şimdi arkaya doğru sivrildi gibi geliyor. 2 aylığız, doktora kontrol zamanı soracağım ama siz neler yaptınız, nasıl yatırdınız
EgeninAnnesiiii L-P bende ayni sizin gibo bir sag bir sol yatirmistim oglumu. Ve kafasi sivri olmuştu. Simdi 5 bucuk aylik. Kendiliğinden duzeldi cok şükür l. Merak etmeyin sizin bebenin de duzelir
ferlazen Gulra bebeğiniz kaç aylık acaba? Bizimkide sol taraf üst kısım ezik gibi. Birde kafa çapı kaç cm şuan? Doğumda kaç cm idi? Cevaplarsanız sevinirim
Asl00 Canım onlara yan sütun deniyor bebeğinin kafasında büyüme devam etmesi için ayrık durumda zamanla büyüdükçe oturacak endişelenme şükür ki öyle zaten bıngıldağa bağlı değil sadece kafada büyüme onlar çok önemli yan sütunlar seninkinde biraz belli şekli ama zamanla yerleşecek