Eliz13 Boyun bölgesi ve gıdısı isilik olmuş bebeğim 3 aylık nasıl geçer arkadaşlar hergün duş aldiriyorm mustelanin vücut losyonunu kullanıyoruz 😥
walkingmom Eliz13 kaliteli bir Gül suyu iyi geliyormuş bizim de olmuştu kuru tutmaya çalışın süt ter akınca boynuna yapıyor bi de emzirirken kolumun üzerine müslin örtü bulamadım bi tişört seriyorum teri emsin diye
Eliz13 walkingmom ya evet emerken çok terliyo dediğinizi yapcam sağolun, şuan elimde otaci marka güllü su var işe yarar mı ki oda
walkingmom Eliz13 onu önermişti hemşireanne diye bi instagram hesabı var Canan hanımdı ismi, o markayı önermiş. Bi kere deneyin isterseniz ben de korktum bi kere sürebildim ama şükür geçti kuru tutunca