Kızlar 29 günlüğüz. Delirmek üzereyim bi bebek neden hiç uyumaz. Uyanıkken ağlamıyo. Çok kasmıyo kendini. Aç mı diyorum 90 cc mama içti üstüne emdi bi beş dk. Az mı mama dqha versemmi diyorum ama çok geliyo. Delircem ne olabilir sebebi kundak yaptım yok salladım yok. Neden olur nolur ağlıycam artık gerçekten k gündür böyle. Ağlasa zırlasa gaz diycem oda yok.