Biroglanannesi doktorlar ev kazalarından dolayı önermiyor. Bu parmak ucunda yürüme muhabbeti ise eğer yürüten boy ayarlı değilse, böyle bir sorun oluyor. Onun dışında zaten kullanacağı 2 ay max onu da gün içinde 15 dk 15 dk olarak verdiğini sürece bir sorun olmaz. Yürümeyi geciktirdiği iddia esiliyor ama benim oğlum 9 aylık yürüdü ve bir daha binmedi zaten. Denersiniz baktınız parmak ucu basıyor gibi kullanmayı bırakırsınız hemen. Her çocuk farklı siz iç güdülerinize göre hareket edin bence 😊