Hanımlar merhabaa 🤗
Kızım 10.ayına girdi. Şimdiye kadar hep ben çektim fotografları. Gibaya da güzel fotograflarımız var ama 1.yasında dogum günü yapmaktansa konsept fotoğraf cektirmye karar verdim 😬
Hem uygun hem güzel konseptleri olan ilgili memnun kaldıgınız fotograf cıkar var ise ifkir alabilirim arayıştayım 🤗🥳
Esenlerde oturuyorum. Avrupa yakası tercihim 😇