Merhaba 1 aydır diyetteyim süt ürünleri ve yumurta yemiyorum kanama hala devam. Bebeme test yapmadılar 5 doktora gittim hepsi aynı dedi. Şimdi vegan çikolatalar var ondan bile yemiyorum doğrı demi ? Eser miktarda içerebilir diyor yesem bişey olur mu ? Yiyen varmış sizde nasıl durumlar. Nasıl geçecek bu kanlı kaka 🥺🥺