Merhabalar. Bebeğim henüz 1.5 aylık. Çalışma hayatına döndüğümde biriktirdiğim sütleri biberona alıştırmadan ona verebilmek için kaşık biberon almayı düşünüyorum. Önceden Mochi’nin kadehi ile içirmişliğim var. Ya da meme yerine geçirmeyeceği alternatif öneriniz var mı? Şimdiden teşekkür ederim.