Gazel Merhaba güzel anneler 2 gündür kusma ve ishal var iki gündür aç 1 Yaşında resmen eridi ne yapmam lazım
elif_avc19 Gazel mrblar geçmiş olsun bizde 3gündür ishaliz salgın varmış dün acile gittik testte bişey çıkmadı malesef çok kötü bizde kusma yok ama iştahsızlık ateş ve ishal var 10 aylık ihmal etmeden sizde gidin gerçekten ne uyku var 3 gündür berbat oldu
Bhrmcnr16 Siz ne olur olmaz doktora gidin gaita testi yaptırın bizde de ateş yoktu virüs yoktu amip vardı İlaç verdiler geçti hemen amipte sudan olabilir dediler