Bebeğim 10 aylık oldu normaldede zor uyuyordu hep son bir iki aydır ne zaman uyutmaya çalışsam ııı ııı yapıp ağlıyor uyumak istemiyor. Hep sallayarak uyuttum artık beşiktede uyumuyor salıncak aldım orda uyutuyorum ama dediğim gbi ordada ağlıyor yok mu bunun bir çaresi huzurum kalmadı