Merhaba anneler oğlum 10 ay 7 günlük gece 12 gibi uyur sabah 9 da bi ağlar mama veririm tekrar uyur 1 gibi kalkar kahvaltı veririm 3 gibi uyur 5 Te kalkar tekrardan 7 de uyur 9 da kalkar sonra 12 de gece uykusuna geçer meme emmiyor sadece ek gıda ve mama şuan hala uyuyor çok mu seviyor uykuyu anlamadım çözemedim lütfen tecrübelerinize ihtiyacım var hala akşam yemeği yemedi :(((( kahvaltısıyla az duruyor