jd16 doğrudur, farklı bir birim veriyordur belki. Ona şahsen başvuru gerekiyor zaten.
İnternette başvuru süresi beş yıl diyor.
Doğum olayı gerçekleştikten sonra (Canlı doğum) hastane tarafından size doğum belgesi verilmektedir. Bu doğum belgesini kaybetmeyeceğiniz şekilde muhafaza ediniz.
Daha sonra bu belge ile ikamet ettiğiniz adresteki Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne gidin. Doğum yardımı başvurusu için geldiğinizi söylediğinizde size dilekçe verecekler. B