Çok önemli olsa devlet diğer aşılar gibi kendi yapardı bence. Ben öyle düşünüyorum. Ve türkiyede özel aşıları yaptıran çok az zaten. Yeni moda oldu neredeyse özel aşılar. Yapılmayınca da bir şey olduğunu görmedik,duymadık. Kendinizi yıpratmayın. Bağışıklığı güçlü olduktan sonra kolay geçer her hastalık.