Şuan 2 aylık olduk yeni gece beslemeyedevam etmelimiyim yoksa acıkınca kendi kalkarmı bu sefer korkuyorum bi kaç kez uyuya kaldım sabaha kadar uyumuşum ama gögüslerim nasıl dolmuştu ilk defa oldu böyle çok süt çıktı en son gittigimizde haziranda 3-200 dü 3.980 oldu şuan kaç bilmiyorum 4 olmuştur zaten baya oldu zaman kilo alımı iyi