15 güne kadar anne sütü alan bebeğim kaka yapmaması normal. Yaptığında sarı,hardal renkte ve norma formdaysa bir sorun yoktur. Ama yeşil kuru,tane taneyse kabızlık var demektir. Kendi zamanı gelince yapacaktır uyarı vermeyin. Mama alan bebeklerde ise kabızlık olma olasılığı daha yüksek.