nurhan-ada bes bucuk ayinda basladim canim .eyer bebeyinin kilo alimi normalse 6 ayi bekle .sinra basla benim kizim biraz az kilo aldigi icin doktor tavsiyesiyle 15 gun erken basladim.Doktor liste verdi onunla biseyler yapip yediriyorum.ilk sebze puresiyle basladim havuc patates bi kasik pirinc haslayip iyce ezip ve ya rondoya vurup .( Rondoya vurunca pek vitamini kalmiyo dedi doktor ama vurmayincada purincleri cikariyo ezilmiyo catalla pirinc ) oyle yedirdim .arada elma ve ya armut cam rendeden vurdum .Ama en onemlisi ne yedirirsen 3 gun kuralini uygula misal sebze puresine alisdirmaya basladikdan bir hafta sonra brokoli kabak gibi sebzeler eklwyerek yedire bilirsin ama ayni seyi 3 gun yedir .eyer alerji ve ya kabizlik ve ya ishal olursa yedirdiyin sey bebeyine iyi gelmiyo bilmek icin bu kurali uygula .ayni sekilde meyveler icin de.Yutubdan bakip sekersiz muhallebi de yapa bilirsin canim .kolay gelsin uzun oldu hakkini helal et.saglikla buyut yavrunu
nurhan-ada buarada canim sabah kalkinca muhakkak anne sutu ver gunde en az uc oyun sut vermeye devam et .zaten ek gidaya alisinca gunde bir sonradan iki yemek kasigi yiyorlar .