_kuzucuki Kızlar merhaba… bebeğim 13 aylık oldu hatırayla hangi doktorlara gittiniz ne yaptınız kontrol amaçlı genel olarak anlatır mısınız Adana ve Osmaniye illerinde de hangi dr öneriyorsunuz 🌸
Istanbul01 _kuzucuki sevgi hastanesinde prof doç ekrem güler. Çok güzel muayene ediyor. Muayene edilmedik yeri kalmıyor yani 😄
Selbiyavuz19 Bende Güzelyalı hastanesine gidiyorum memnunun aslında gidince baya kalıyoruz içeride herşeyi soruyorum wp den yazınca da cevap verir Ekrem Erhan ama değiştirmeyi düşünüyorum
Selbiyavuz19 _kuzucuki ya 4 de ek gıdaya başlarız demişti başka bir doktora götürüp soracağım yine de