Mrvmrtglc bize ilk anizokori denildi. Horner sendromu arastirildi. Daha sonra hornera ait birsey bulunamadi suan nöroblostom arastiriliyor. Bu dedigim terimleri google yazip arastirin isterseniz. Oncelikle göz doktoru ayrintili muayene yapti daha sonra cocuk nörolojiye yonlendirdi. Karin ultrason, tum kan ve idrar testleri, baş boyun mr, rontgen. Bastan ayaga her yerine bakildi. Birtek tomografi kaldi suan icin ona da ben baktirmk istemedim bebegimde bende cok yorulduk cunku. Birde ayrica duyma ve gorme testi de yapildi. Cok detayli birsey aslinda. Kisacasi size soyle bahsedeyim vucudundaki bir organ gözde esitsizlik yapiyormus. Ornegin bobrek ustu bezlerinde problem var diyelim göze vururmus. Bizde neden esitisiz onu arastiriyoruz. Goz doktoruna goturdunuz mu aradaki farki ölctuler mi. Aradaki fark cok önemli