yaklaşık iki haftadir oğlumun burnu tikali . 2 ayina 5 günü kaldi. Serum fizyoloji sıkıp nazal aspiratör le cekiyoruz . Biraz rahatlıyor tekrar tıkanıyor. Dr allerjik olabilir dedi ama … ne zaman düzelecek bu anlamadim. Varmi ayni durumu yasayip öneri de bulunmak isteyennn😌