Merve Efeninanne_sii https://forum.mutlubebekleriz.com/d/1061559-4geleneksel-mutlu-anneler-ses-yarismamizin-ilk-kayitlari-basliyor burda🙈
Efeninanne_sii Merve çok teşekkürler peki birşey daha sorabilirmiyim ❤️ ses kaydımizin sonunda şarkı bitiminde happy kidse sevgilerle mi diyoruz 🙂
Efeninanne_sii Merve teşekkürler 🥰 postu kaldırmayın lütfen ses kaydımi oluşturup attığınız link üzerinden katılım yapacağım bende görünmüyor çünkü 😚
Merve Efeninanne_sii en son yoruma kadar okuduysanız yeni yorum gelene kadar anasayfanızda görünmez. Merak etmeyin görürsünüz birazdan sabitli postu❤️