sevgikelebegi botan3634 doğduktan 1 gün sonrada olabilir geçmezse 1 hafta sonra yine geçmezse öyle öyle devamlı tekrarlanır ama benim bebeğimin doğduktan ertesi gün yaptılar kaldık 1 hafta sonra yaptı geçtik bebeğin kulağında kan olursa ıslak kalırsa kulağı malesef geçemiyolar o yüzden doğduktan sonra ilk zamanlar bebekler yıkanmamalı
SunnyG 1 temmuzda doğum yaptım, doğum yaptığım hastane 6 temmuza randevu verdi. Ben devlete götürdüm, 5 temmuzda. 4 temmuzda sarılık testi için gitmiştik. Doktor uyandırmasaydık işitme testi de yapardık demişti. Yani gün aralığı geniş.
jd16 Ben sezeryan doğum yaptım ve 5.gün kontrolüne gittiğimde bir kaç gün sonraya da işitme testi için randevu vermişlerdi. Yani max 10gün içinde oldu.