BOLAHENK Lokman Hekim hastanesi ön görüşme olumlu geçince mülakata çağrılıyor ya bilgisi olan var mı mülakatta ne yapılıyor?
hemsirebianneee BOLAHENK bölüm bazlı yada kişiye yönelik sorular soruluyor. Özgüvenli olun. Net cevaplar verin. Hangi şube için gidiceksiniz ?
Smmra BOLAHENK Bnde tıbbi sekreterim ama suan çalışmıyorum. Çalışmak istesem acaba nasıl başvuru yapicam hastanelere siz nasıl yaptınız bilgi verebilir misiniz. Birde maaşlarını merak ediyorum bilginiz var mi
BOLAHENK Hasta kayıt kabul için ön görüşmeye çağrıldım henüz olumlu yada olumsuz diye cevap gelmedi, olumlu diye mesaj gelirde mülakata çağrılırsam nasıl olur ne sorarlar çok merak ediyorum açıkçası, Sincan şube
hemsirebianneee BOLAHENK hasta kabulü bilemiyorum tabi ben etlik şubede çalışıyorum hemşire olarak bize bolüm bazlı ve kişisel sorulmuştu
Smmra hemsirebianneee 23 gün önce o hastanede doğum yaptım o kadar güzel ilgileniyorsunuz ki hepinizden Allah razı olsun ☺️
Zeynepmomm hemsirebianneee Ben doğum yaparken orada bi büşra hemşire vardı acaba o siz misiniz hala dua ederim ona🤭
BOLAHENK @hemsirebianneee Tamam çok teşekkür ederim 😊 ayrıca orda arkadaşım çalışıyor Olcay, ve komşumuz çalışıyor Samira hanım
hemsirebianneee Zeynepmomm valla bilemedim ki doğum iznindeydim başlayalı 2-3 ay oldu benim. Geçen sene ekimden bu mayısa kadar yoktum yani ☺️ Yenidoğan yogun bakım hemşiresiyim ben
Zeynepmomm hemsirebianneee Aaa yok ocakta doğum yaptım ben. Benim kızımda 5 gun küvezde kaldı çok zor günlerdi ama hemşireler çok iyiydi o yüzden hiç unutmuyorum o günleri. Sizlede böyle tanışmak nasip oldu 🤭
Zeynepmomm hemsirebianneee Bebegimle ilgili size bir sey sorabilir miyim belki siz yardımcı olursunuz bu konuda artık çok yiprandim