ikiPrensesAnnesi20 göbek fıtığı agrı yapmaz başka bir şeyi vardır mutlaka benım bebeğimde de var doktor kendiliğinden geçer müdahale edemeyiz demişti ve gerçekten de kendiliğinden geçiyor yavaş yavaş. Ve kusuyorsa reflü olabilir başını gövdesinden yukarıda tutmaya çalışın