Deletedmom025 Merhaba hanımlar yarın kızım bu aşıyı olcak olan varmı acaba yan etkileri yada ağrısı vs olan oldumu hiç ??
cnnkrl Deletedmom025 biz dün olduk canım. Yan etkisi falan olmadı. Olmaz dedi doktor zaten. Bende bu aşıyla birlikte rutin aşıların yapılmasında sakınca var mı onu merak ediyorum. Mesela rota var bu ay.
Omerberat cnnkrl geçmiş olsun biraz geç gördüm postu ama benim oğlum da 33+3 de doğdu kalp deyince merak ettim neyi var?benim oğlum da fallot aralıkta anjiyo olacak bizde ilk dozu geçen hafta olduk