Berensln Merhabalar bebeğim 2 gun ateşlendi şuan iyi Ama gunduz uykuları her zamankinden daha uzun şu sıra mesela sabah 8:30 ilk uykuya dalıyor 11:00 e doğru uyanıyor neden anlam veremedik Normalde 8:30 da yatırsam en geç 9.30 da kalkardı :((