4mevsim_1esila bende ilk kontrole gittiğimde 4.5 haftalık hamileydim. Ne heveslerle gitmiştim ki kesenin yakınında kist olduğunu söyledi doktorum. Çok üzülmüştüm. Bana ya polikistik over ya da çikolata kisti gibi duruyor dedi, ikisi de tehlikeli kistler. İlaç yazmıştı 1 hafta kullan gel tekrar bakalım dedi. 1 hafta sonra değil de 10 gün sonra gittim ilaçlarım bitince. Çok şükür kaybolmuştu kistim. Belki sizinki de öyledir.