Buseylul Bugün 25 gün oldu doğum yapalı ağda yapsam sorun olur mu siz kaçıncı gün yaptınız? Dış dikislerim düştü sadece iç dikişim kalmış bir sorun olur mu çok rahatsız olmaya başladım?
Serpilctn Buseylul 48. Günüm hala korkuyorum 😑gerçi hala kanamam da devam ediyor bu halde agdaciya gidemem 😀😀😀
Buseylul Sybabys çok korkuyor insan zarar vercem diye ama bu sıcaklarda da öyle durmak bide ped takmak iğrenç oluyor😔
Hpkys53 Bence erken ağda ettirirsen bile o kısmı aldırma ne olur ne olmaz bende öyle ettirmiştim korkudan kuaförüm bana yamalı demişti hatta 😃
Buseylul Hpkys53 ben kendim alıyorum normalde kuaföre hiç yaptırmadım ama ters bişey yaparım dikişler zarar gorur korkusu var 😂
Buseylul 1prenses_annesii genelde herkes 40 ini beklemis anladığım kadarıyla bende mecbur bekleyeceğim 🤷
Serpilctn Buseylul niye ben duş jeli ile kopukluyorum duşa girdiğim zaman 😀😀😀 ama benim hala kanamam var normal mi ya 48. Gün hala bitmedi 😑
Buseylul Byz2019 jiletle alırken heryerini aldınız mı birde köpükleyip mi aldınız? ben sabunlamaya da korkuyorum sudan başka bişey degdirmeyin diyorlar ya 🤦
Byz2019 Buseylul çok detaylı almadım üstten üstten aldım kuru şekilde bende korkuyordum çünkü altlara girmeye
Buseylul Serpilctn benim 15 gün sürdü kanamam ama 40 insan hemen sonra adet görenlerde olabiliyormuş belki adet görüyor olabilirsiniz ☺️