Yektaelif Kızlar oğlum 11 ağustosta bir yaşına girecek bende doğum gününden sonra memeden kesmek istiyorum çünkü sütün bir besleyiciliği kalmıyormuş alışkanlıktan emiyormuş siz ne zaman kestiniz ve nasıl kestiniz yardımcı olun bana 💛
Mommmyyyy Yektaelif kesinlikle öyle birsey yok. Nerden böyle Bi duyum aldiniz. Özellikle 1 yaşından sonra zihin gelişimi için anne sütü içerik değiştiriyor. En az iki yaşa kadar emzirin diyo uzmanlar. Kendiniz de araştırın isterseniz. Sütünüz varsa eğer çocuğunuzu mahrum bırakmayın. Doya doya emsin
E_srgt Yektaelif bir yaş daha çok küçük değil mi annesi tabiki en doğrusunu sen bilirsin ama uzmanlar en az 2 yaş diyorlar kızım şuan 21 aylk surda emecegi 2 ,3 ay daha sonra ömür boyu yemek yiyecekler zten
alptoyyy Heryerde bas bas bağırıyorlar yazıyorlar anne sütü 2 yıl diye nerden biliyorsunuz bir besleyiciligi olmadığını pandemi de bile 3 yaş diyorlardı bağışıklık için biraz araştırın ya elinizde telefon burda gezeceğinize acın bakın okuyun ……