YuriB0yka Bebeğim 15 günlük ve uykusunda irkiliyor sadece kucağımda uyuyor yatağına koyduğum gibi 5 dk içinde uyanıyor lütfen tecrübeleriniz neler paylaşın benimle
Gammy İlk aylardaki sıçrama (moro refleksi) için, yarım kundak öneriliyor canm. Ben 15 günlük oğlumda, doğduğu günden beri sevi bebenin kundak kemerini kullanıyorum. Çok memnunum, çocuğum derin uykuya dalabiliyor onun sayesinde.