Momonlyn merhabalar biz geçen hafta 3 aylık bebeğimiz götürdük, gerçekten rahatlıyorlar ama bizim gördüğümüz hizmet biraz eksikti. Zannediyorum çalışma saati bitimine denk geldiği için öyle oldu. Uygun fiyatları yerler tercih edin, masaj çok uzun sürmedi bizde 10 dk bile değildi