Wonderful_mom Kizlar bebegim 2.5 aylik ev cok sicak klimali odada yatirabilir miyim acaba siz bebeklerinizi kac derecede yatiriyorsunuz ??
Archmomm Wonderful_mom klimanın havası beşik üzerine gelmiyor . Oda da derece ölçer var . 24-25 derecelerde tutuyorum odayı . Biraz büyük oldugu için ve İzmirde oldugumuz için 25 e gelmesi için odanın 23 e ayarlıyorum . Klimanın değerinden ziyade odadayı ısı ölçer derecesini kontrol etmenizi öneriyorum. Ayrıca üzerine kısa kollu zıbın altına diz altı ince şort giydirip üZerine de ince bir müslin atıyorum 🙏🏻
Senell SdaDrsn Merhaba bebeğimi bende klimalı odada yatırmak istiyorum diş çıkarıyor acayip sıcak oluyor ama hasta olur diye de korkuyorum nasıl bı tulum giydiyorsunuz öğrenebilir miyim
SdaDrsn Senell Merhaba uzun kollu ayakları kapalı orta kalınlıkta pamuklu tulum giydiriyorum üzerine herhangi bi şey örtmüyorum mutlu uyuyor
Erdimaysa1 Benim kızım 9 aylık yaklaşık 40 gündür klima çalıştırıyoruz 25 derecede tek fan çalışıyor sabaha karşı oda ısısına bakıyorum duruma göre 26 ya alıyorum Adana da yaşıyoruz bu arada buralar bayağı sıcak
Elevka_96 Wonderful_mom zıbın tshort ve uzun pijama altı giydiriyorum ince bi örtü üstüne atıyorum 23 24 fanı düşürüyorum pervane ayarını da bana zıt olan kısma ayarlıyorum. Bu sekilde gece üstünü açsa dahi üşümüyor çok soğuk olunca kapatıyorum arada sadece.